Entinen jalkapallotähti David Beckham on valittu Bowers & Wilkinsin uudeksi keulakuvaksi. Beckhamin hienostunut maku ja tyyli yhdistyvät nyt Bowers & Wilkinsin huipputeknologiaan ja laatuun, mikä tekee yhteistyöstä luonnollisen valinnan molemmille osapuolille.
Beckham, joka tunnetaan paitsi urheilullisista saavutuksistaan myös tyylikkäästä julkisuuskuvastaan, on aikaisemmin kertonut musiikin merkityksestä elämässään. Musiikki on ollut tärkeä osa hänen keskittymistään ja valmistautumistaan suurten otteluiden alla, ja se on myös olennainen osa hänen arkeaan perheensä kanssa.
Yhteistyö tuo Beckhamin kasvot Bowers & Wilkinsin kampanjoihin, joissa hän esittelee muun muassa brändin uudet Px8-langattomat kuulokkeet. Nämä kuulokkeet edustavat huippuluokan suorituskykyä ja tyyliä, ja ne on varustettu melunvaimennusteknologialla ja ensiluokkaisilla materiaaleilla.
“On aina tärkeää löytää aikaa itselleen. Kuulokkeeni antavat minulle harvinaisen hetken rentoutua,” Beckham sanoo. Tämä ajatus heijastaa Bowers & Wilkinsin pyrkimystä tarjota käyttäjilleen poikkeuksellisia äänielämyksiä, jotka yhdistävät tyylin ja toiminnallisuuden.
Bowers & Wilkinsin mukaan yhteistyö David Beckhamin kanssa on osa brändin jatkuvaa tavoitetta saavuttaa täydellinen äänenlaatu ja tarjota asiakkailleen ensiluokkaisia tuotteita. Beckhamin osallistuminen tuo brändille lisää näkyvyyttä ja vahvistaa sen asemaa huippuluokan äänentoistomarkkinoilla.
Kommentit